Köpvillkor

Följande villkor gäller för Aha Trafikskola  AB:s försäljning i Sverige över Internet till konsument.
Köpvillkor
Beställning av en tjänst sker på vår hemsida.
§2 Betalning
Betalning innebär att du betalar din order direkt via Swish . Din beställning levereras i regel inom 2-4 arbetsdagar.
Vi samarbetar med Swish Handel.
När du beställt och betalat skickar vi en orderbekräftelse till dig.
För att handla måste du vara över 18 år. Är du ännu inte 18 år måste du ha målsmans tillstånd för att få handla.
Priser
Priserna anges i svenska kronor och inkluderar moms om inget annat anges. Priset på varan/tjänsten är det som anges på webbplatsen på beställningsdagen.
Vi reserverar oss mot uppenbart felaktiga priser. Vi förbehåller oss också rätten att ändra priser och sortiment utan särskilda notiser om detta.
Ångerrätt/retur
Du har alltid 14 dagars ångerrätt när du handlar online. Det innebär att du kan om du beställt en tjänst, ångra ditt köp inom 14 dagar från det att avtalet ingicks.
För att utnyttja din ångerrätt måste du alltid senast inom 14 dagar från det att du ingick avtalet om tjänsten meddela Aha Trafikskola AB att du vill utnyttja din ångerrätt. Gör du inte detta har du inte längre rätt att ångra ditt köp.
Observera att ångerrätten inte gäller en tjänst om fullgörandet har påbörjats, till exempel om du har öppnat och godkänt villkoren i elevcentralens profil.
Behandling av personuppgifter
I samband med att du beställer en tjänst på vår hemsida godkänner du att Aha Trafikskola AB registrerar och elektroniskt lagrar de personuppgifter som du lämnar i samband med beställningen. Uppgifterna kommer att användas för administration av din beställning.
Reklamation
Aha Trafikskola AB tillämpar STR:s reklamationspolicy.
Lagval och forum
Svensk rätt ska tillämpas på samtliga köp enligt dessa avtalsvillkor. Skulle det uppstå en tvist mellan parterna som inte kan lösas på plats, kan tvisten prövas i domstol (tingsrätt) alternativt kan kunden (eleven) få en skriftlig prövning i Allmänna reklamationsnämnden (ARN) eller i STR:s reklamationsnämnd (gäller endast kunder på en STR ansluten trafikskola).

Aha trafikskola AB
Kanalgatan 31